SL! Dra åt h-vete!!!

Det var såhär:

Jag var klar på gymmet och kollade när bussen gick. 16.38. Hade en och en halv min på mig att ta mig ner för två trappor för att sen bara gå till busskuren som är 50 meter bort. Väl där hann min klocka slå 38 och ingen buss kom. Jag tänkte att 'jaha, då har väl bussen kommit för tidigt (vilket är som vanligt)', men jag bestämde mig ändå för att vänta i ytterligare två min för att sen inse att jag har väl missat den. Så jag börjar gå, kollar mig bakom ryggen hela tiden för att se om det kommer någon buss, men icket! Nåväl, när jag kommer ca 150-200 meter bort ser jag bussen komma och springer mot den i hopp att hinna hoppa på. Bussen åker från hållplatsen och jag vinkar idiotiskt nog åt busschauffören för att han ska stanna och plocka upp mig. Men alla som gjort det, vet mycket väl att det funkar inte, har dom kört från platsen finns det ingen chans att dom stannar. Jag tänkte mest på att jag skulle få skälla ut gubben!! Men det fick jag inte som sagt. I alla fall då..jag insåg att då får jag väl i alla fall ta tåget som skulle gå två minuter senare, men det missar jag självklart också tack vare bussen! Jag blev så arg, gick med bestämda steg hem i kylan, hungrig och pissnödig. Alla glodde på mig, jag måste sett ut som värsta psykkärringen när jag gick där. Haha, men vafan jag var arg. Ibland önskar jag att lokaltrafiken inte existerat, då hade man i alla fall sluppit bli arg. Men man ska väl ändå vara glad för att den finns?

Nåväl, sånt här kan fan förstöra hela ens dag! Men denna gång var jag arg ända till jag kom in genom dörren och fick i mig mat :). Sån är jag! Yeeey!

Ska ta och äta nu, måste åka till gymmet sen igen och styrketräna. Viktigt att äta innan, annars pallar jag inte lyfta alla skrot.


Kommentarer
Postat av: carro

ja jag tänkte väl det! ;D hihi. jo det blir det, dock blir jag nykter, men ska med ut iaf! :D se då alla gör bort sig ;) haha.

2009-12-14 @ 18:49:27
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0