snart åker jag och jobbar

Då var man klar, åker iväg om tio minuter tänkte bara slinka in här och skriva några rader samt lägga in två bilder från gårkvällen. Jobbar mellan halv fem och kvart över nio, när jag kommer hem är Emil också hemma och vi ska väl mysa. Om jag mot förmodan är sugen på något gott senare, så köper jag säkerligen med mig något från jobbet, jag är ju ändå "bakis"! Fast just nu är jag inte alls sugen på något alls.

Nåja, det är väl lika bra att gå och kissa och packa väskan så jag slipper springa till tåget idag! Ha en bra kväll :)


På toan inne på Catelin. Jag och Hifa-Babe!


Jag och Emil. Se så söta :). Älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: carro

jo, är bara lite snorig nu, men all feber är borta iaf och jag orkar kliva upp från sängen! :D

2009-12-12 @ 19:45:34
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0