stressad !!

Kom hem för typ 10 minuters sen, har hunnit ta en snabbdusch, klä på mig, sätta broccolin på kokning samt blanda en proteinshake. Jag är sjukt stressad, men som tur är behöver jag inte fixa frillan eftersom jag inte duschat den, måste bara slänga på masken lite snabbt och slänga i mig min lunch. Det gick ganska bra på gymmet idag, men jag har väldigt svårt att öka i bröst, men jag gör så gott jag kan! Började med bröst och sen körde jag mage, därefter avslutade jag med 20 minuters effektiv kondition och sen slängde jag mig i solariet för att bli lite brun.

Har inte tid att blogga nå mer, åker iväg om ca 20 minuter så jag måste gå och sminka mig nu. Slutar kvart över tio, så mest troligtvis blir detta sista inlägget för dagen. Tror jag ska ta och köpa hårfärg på rasten och färga min vidervärdiga utväxt ikväll när jag kommer hem! Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: carro

bara bo ett tag, bort från kalix :)

2009-12-17 @ 15:03:05
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Sam

Sv: Nejdå inte alls! :P Ja men de är ju bra :)

2009-12-17 @ 16:16:35
URL: http://samwitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0