tillbaka från julklappshandlingen!

Sådär, då har jag fått med mig hem en del julklappar typ fyra stycken, hurra! Känns skönt att man har gjort bort hälften, typ. Det här med julen kommer inte vara över förrän jorden går under. Hur mycket man än köper så finns det alltid något man glömt. Men sen kunde jag ju inte köpa allas klappar eftersom alla inte sagt vad dom vill ha ännu :). Tänkte berätta att jag inte köpte med något till mig själv, duktigt! Tittade på ett midjebälte som jag velat ha länge och letat efter ett tag nu, men när jag kom till kassan fick jag sjukt mycket ångest och lät bli! eloge till moi.

btw, imorrn ska jag på arbetsintervju ;) vi hörs sen! nu ska jag gå och slå in mina inköp.

Kommentarer
Postat av: jennipher

Tack! :)

2009-12-03 @ 16:16:26
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0