Tove åkte ut.

Usch, jag fick rysningar och tårar i ögonen när Tove fick lämna idol. Tänk att en sån liten människa kan sjung så fint, jag tycker att hon hade varit värd en plats i finalen. Erik utan tvekan platsar där, men jag tycker inte alls om Calle, men hon kommer gå långt :). Sen vet jag att Erik kommer vinna och det tror jag många vet, han har en grym röst och när han sjöng Run to the hills fick jag rysningar i hela kroppen! Den rösten skulle man inte tacka nej till!

Nu måste jag gå och göra mig klar så man kommer iväg någongång! Vi hörs senare :)


Helt fantastiskt! Han satte låten helt perfekt i alla toner, Erik vinner idol utan tvekan. En typisk "flickidol"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0