tyyypiskt!

Jaha, jag antar att det blir såhär när man inte jobbar regelbundet varje dag. Jobba idag? Trodde jag..suck! Här åker man till jobbet och när man kommer dit så inser man att det var imorgon jag jobbar. Tror ni lite strörande det var? En aning, men det kändes ändå skönt att få åka hem igen, känner mig inte speciellt kry för att jobba ändå, så det var väl ödet eller nå. Hoppa av i Globen när jag var påväg hem och inhandlade ytterligare en julklapp som denna gång ska gå till min kära mor, kan inte skriva vad det är eftersom hon läser min blogg :P, men jag tror hon blir glad! Sen gick jag förbi ica och köpte med middag, inget speciellt då jag inte har någon som helst lust att laga mat. Så idag blir det varmkorv med bröd. Tänkte inte äta ännu, tror jag väntar på att Emil kommer hem så äter vi tillsammans. Har precis sattit tevattnet och koka, känner att det behövs lite värme så min hals mjuknar upp och näsan får rensas på lite snor. Ska krypa ner under täcket och se Paradise Hotel och det ska bli sjukt skönt! Man har ju varit igång hela dagen lång..

Vi hörs kanske senare, annars imorrn :). Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0