Vet ni?

Jag har ont i skallen. Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och jag har haft huvudvärk i flera timmar, inte likt mig! Suck..varför går det inte över när man tar Panodil? Det suger. Verkligen. Nåväl, när jag kom hem såg jag att Emil hade köpt lösgodis. FAN FAN FAN! Jag hatar när andra får sitta och äta, jag vill ju också. Får panikångest av att ens tänka tanken på att någon annan får snaska på sånt gott medans jag har sattit upp en gräns! Men jag ska klara detta, får käka läkerol, tugga toy och snusa. Visserligen kommer jag väl snart skita på mig, se ut som en ballong för att jag tuggat så mycket samt dö av nikotinförgiftning. Men det är ju bara det som är negativt.

Hämtade ut mina skor idag som jag beställde från Nelly i söndags. Kan ju säga att dom var ju inte liiite snygga! Är helt In love. Dom röda lackpumpsen var lite små, men det ska nog gå att använda dom när man är lite på lyset, då är det mesta möjligt. Dom svarta var så clean, enkla och heta på samma gång, oooh jag är käär! Nämen, jag måste nog ta och visa bild, då kommer ni dreggla. Det gjorde jag :). Berätta om ni dreggla sen.

Emil sitter och spelar sitt äckelspel och äter sitt äckla godis. Som jag också vill äta..MEN icke sa nicke, det är förbjuden 'frukt' för mig. Funderar starkt på att blanda en proteinshake också, men jag vet fan inte om jag orkar. Ska jag orka? njee. Här snöar det i alla fall för fullt, höll på att snöa med snön när jag var påväg från tåget men å andra sidan är ju snön något jag älskar det är så vackert liksom. Vitt och fint.

Näfan, har nog inge mer att säga för tillfället. Tror jag ska ta och ladda ner DH och se på det medans Emil spelar eller något liknande. Tänker då inte sitta och titta på när han får äta..


Bilderna blev lite kassa då dom är tagna med mobilkamera. Batteriet tog slut på kameran! Men dom är så snygga ändå! hihi.

Kommentarer
Postat av: linn

i'm dreggling

2009-12-15 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0