Wakey Wakey!

Det är nyårsaftonsmorgon, dags att vakna! Haha, antar att det bara är jag som stiger upp självmant vid denna tid? Kunde inte somna om när Emils klocka ringde så vafan, då kan man ju lika gärna stiga upp! Funderar starkt på att gå ut och promenera om ett tag, känner att jag får en bra start på dagen om jag gör det så man kanske borde ta tag i det. Dock ser det sjukt kallt ut ute, vågar knappt gissa hur många minusgrader det är och jag som inte har några täckbyxor här..Men jag får helt enkelt packa på mig två par brallor, två vantar, dubbla sockar, trippla tröjor, mössa och tjockjacka, lär jag knappast frysa..plus att man rör på sig!

Näfan, tror jag ska ta och kolla vilken tid gymmet öppnar idag! Är faktiskt väldigt sugen på att lyfta lite skrot nu. Men om jag inte minns fel öppnar dom först klockan tio, och jag börjar jobba ett. Så det kan bli lite stressigt däremellan. Dessutom måste jag; handla, diska, duscha, fixa mig själv litegrann och plocka lite, för jag lyckas alltid stöka till det på ett eller annat sätt! Haha, men det är ju tur att man städar upp i tid ;)

Nåväl, hörs sen. PUSS


Bild hämtad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0