Fredag

Halloj har vaknat för en timma sen ungefär, även fast jag somnade runt tolv är jag fortfarande trött och så har det varit dom senaste veckorna. Värre har det blivit under veckan..förstår bara inte varför jag är så trött. Särskilt när man tränar ska det inte bli så här. Suck alltså, men vad ska man göra. Nästa vecka hoppas jag bara på att jag inte är lika trött för då jobbar jag 8-17 varje dag och jag vill inte komma försent eller försova mig.

Ska alldeles snart åka till jobbet, jobbar till fyra idag och sen ska jag hem, hämta gymgrejjer och dra iväg till gymmet för ett kort träningspass. Är nämligen bjuden på middag hos storkusinen Frida och självklart ska Nina och Lisa vara där! Liten kusinträff ska vi ha helt enkelt. Nu måste jag Klä på mig och gå ner till tåget. ha de bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0