Hej kanin

Nu har våran kära säng kommit :D! Så när Emil kommer ska vi bygga ihop den, å sen ska jag lägga mig där och inte stiga upp! haha, som jag har längtat.
Hade ju tänkt åka till högdalen men orkade inte, får ta och göra det imorgon istället :). Är inte direkt i behov av ett par nya naglar idag hehe. Emil skulle och träna efter jobbet, frågade om jag ville följa med, och jag är fan sugen! Men orkar jag?
Har i alla fall en timma på mig att bestämma hur jag ska göra. Men faktiskt så hade det suttit fint med ett pass till.
Är hungrig som bara den, men jag slänger nog i mig en halv dos måltidsersättning innan gymmet isåfall å sen äta efter det. Ja det får nog bli så..

Sitter och lyssnar på Sophie Zelmanis Precious burden. Kom och tänka på när jag och Denise sjöng den på en begravning för två år sen. En kille som var född 89 hade tagit livet av sig och vi blev erbjudna att sjunga på begravningen. Usch vad det var sorgligt, men alla var så tacksamma och tagna över hur vackert vi sjöng :). Kunde inte stå emot tårarna när vi sjöng, så det blev såklart lite svårt. Men vi klarade oss. Visst kommer du ihåg Denise =)? Saknar dig gumman..kom hit!

Nu ska jag blada en målis :) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0