jag kommer ihåg första gången jag såg dig

Kom från gymmet för ett tag sen, gick på bandet å gissa om de var skönt? Ohja! har längtat efter gymmet nå så grymt men jag är ju lite bakis så var inte lika taggad som annars :P. Körde lite biceps, triceps och mage bara för att jag har saknat att träna, för det tar inte dagen efter man har supit. Solade också å det var så skönt så, värme ;d..å lite färg de skadar inte! Efteråt gick jag in på mat dax och handlade lite mat, var så tomt här hemma så nu har jag bunkrat upp för ett par dar i alla fall! Ska laga fläskfilégrej med creme fraiche & pasta och en sallad till de . Dock kommer Emil inte hem förrän vid tio så vi ska äta först då..icket så bra men men får väl äta lite lr nå.
Usch å fy jag måste diska och städa också.. är rätt stökigt sen igår så måste göra fint :p.. hatar när de är stökigt. Efter de ska jag dusch å sen se film ;d.

Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0