Let me think about ut

Hejsan hoppsan har alldeles nyss dragit mig upp ur sängen och satt på mig min rosa mjukisdress. Steg upp havl tio egentligen och duschade men jag blev så trött så jag gick och la mig igen :P. Och skönt var de, och nu är jag utvilad! Satte filmen Horton på nedladdning hade tänkt se den nu men jag tror jag tar och gör det senare istället, ska och utföra lite ärenden på stan först :). Ska ta och blanda en måltidserstättning nu och börja göra mig i ordning för stan! Kanske man shoppar sig något fint ;)? Aah det får vi helt enkelt se har lite dåligt med pengar nu efter jul men är som sugen på något nytt plagg i garderoben ;d.

Nu ska jag kila PussPuss =)


Hittade en gammal bild från Midsommar 07. Maddis,Jag&Mari. Never forget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0