morning

hej hej nu har Emil åkt till jobbet, vilket är tråkigt :(. Vara ensam hela dagen, våra gäster åkte i morse också så nu är det helt tomt här. usch, känner mig lite deppig. Vet inte varför men jag blir det ibland dagen efter jag har druckit :P. Bara sådär. Nä men inte ska jag vara de inte. Ska åka och sola snart, har blivit sjukt blek så det behövs..tänkte gå på bandet lite också. Även fast jag drack igår så tar det ju lite i alla fall. Bara jag får nå och göra.
Sen ska jag till Högdalen och lämna tillbaka min mixer eftersom den gick sönder så jag hoppas jag får en ny, sen ska jag handla litegrann. Har satt Madagaskar 2 på nerladdning så när jag kommer hem igen ska jag mysa ner mig i soffan under en filt ensam och se den. Tråkigt och se den själv men kan vara rätt skönt och skoj att sitta och skratta för sig själv haha :P!!

Tänk att de är ett nytt år? Att vi har ett helt nytt år framför oss, då vi ska uppleva en massa nya roliga saker. Ska bland annat utomlands minst tre ggr i år. Hälsa på Mirja i Chicago, Sunny Beach ett gäng till sommaren å sen ska vi utomlands med Emils familj, fatta kul? Och det är bara en del av allt kul vi kommer göra :). Love this!


Nepp nu ska jag packa träningsväskan och dra mig iväg till gymmet. Puss =)




Kommentarer
Postat av: sandra

haha, dina kommentarer är putts väck! vad hände?:O

2009-01-03 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0