Mums!

Åh så gott de var med käk =)..behövdes verkligen. Och särsklit innan gymmet annars hade jag inte pallat en sekund :P. Ska bara slänga i mig maten, packa gymväskan och sen hoppa på bussen som tar mig till gymmet. Idag ska jag träna axlar och nacke..tror jag? Hmm, men tror de var det i alla fall. Efter det blir det lite konditon, får köra på så mycket jag hinner. Hade nämligen velat sola också, men jag vet inte om det finns tid till de :P.

Det ser ännu ut som fan här hemma, men i vårat sovrum har det blivit så mysigt. Dock har spegeln inte kommit upp på väggen ännu, och emils dator ska in dit med. Så om några dar så ska jag lägga in lite bilder..sen så ska vi köpa tv å hemmabio..så ja iofs det tar nog ett tag!

Hade behövt byta lite musik på mp3n också, men det hinner jag nog inte heller. Gaah alltid är det stress i den här stan, är det inte bussar man ska passa så är det något annat. Ja usch, inget att rekommendera :).

Nu ska jag äta färdigt och sen knata till bussen! Pussar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0