svettig..å hungrig!

Hej hej kom nyss från gymmet och jag är dösvettig och trött! Har bränt närmare 1000 kalorier idag och jag kan säga er att det tar, håller jag på såhär så kommer jag vara riktigt fit om en månad! Det går snabbt när man har disciplin, och det tycker jag verkligen att jag har. Så här duktig har jag aldrig varit, jag bränner i snitt runt 500 kalorier om dan sex dagar i veckan å  de blir något kilo i veckan. Inte för att jag bryr mig så mycket om hur mycket jag väger, men det är de där förbannade smygfettet som ska bort! Lovehandels you know ;P

Nu ska jag hoppa i duschen och sen göra mig en sallad. Har blivit helt besatt av att äta grekisksallad, det är så himla gott med fetaost, love it! Hade egentligen tänkt åka och hjälpa min kusin och hennes kille med flytten men jag är alldeles för trött för att göra det så jag avbokade de. Dom var ändå rätt många så dom ska nog klara sig gott utan mig! =)

Har inget mer vettigt att skriva typ, ikväll händer det inget speciellt, ska bara vara hemma och mysa framför en bra film lr lost! Så skönt att inte åka och festa, fixa upp sig och sen vara bakis dagen efter. Det är grymt meningslöst :p.. så jag ska vara nykter ett bra tag nu annars förstör jag träningen totalt och all tid jag har lagt ner på det !

Nu är det duschen som gäller PUSS =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag önskar att jag hade samma go i träningen som du har! :)

2009-01-10 @ 17:36:38
URL: http://liaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0