Träningsnarkoman

Ja hej allt väl med er idag? Med mig är det bara bra, är bara lite trött på att jobba annars är det lugnt. Känner verkligen att jag vill hitta på något annat att göra men vad vet jag inte. Jag vill egentligen jobba som personlig tränare, men vad är det för framtid? Eftersom jag älskar träning och allt som har med det att göra så tror jag att det är ett yrke som skulle passa mig perfekt, dock så hade jag velat jobba med hälsovägledning där man hjälper folk till ett sundare och hälsosammare liv, men vad vet jag mitt vad det är så kanske jag hamnar på ett dagis istället? Finns så himla många olika jobb jag skulle vilja testa på med då är det ju de här med att man ska ha erfarenhet i 99,99% av alla jobb så detta kommer bli en utmaning..annars så får jag börja plugga så snart som möjligt. Men det jag är riktigt rädd för är att jag kanske tröttnar på det med, alltså just det jag pluggar och kommer på att det här vill jag inte alls göra. Ja usch det är inte lätt de här med att bli vuxen och skaffa sig en framtid. Dom senaste veckorna har jag deppat över hur misslyckat det är att jobba som telefonförsäljare, det suger..okej det är inte jobbigt man det är så sjukt lååångtråkigt! Tänk att sitta på en stol, upprepa samma saker hela tiden, alltså det blir man ju knäpp av, och så rastlös som jag är passar det absolut inte mig! Men vissa dagar är bättre än andra och jag är såklart glad över att jag har ett jobb. Det finns ju dom som är arbetslösa och går runt och grubblar över hur dom ska har råd med mat. Nåväl nog om mina problem =p.

Idag har jag jobbat från 11-16 slött, men jävligt tråkigt. Sen drog jag till gymmet och spenderade resten av kvällen där! Körde bröst riktigt hårt idag, och jag vet att det kommer kännas imorgon i tuttarna. Efter det ställde jag mig på steppen och körde 30 min och brände 325 kalorier. Därefter körde jag skidmaskinen en stund och brände 225 kalorier..(är noga med hur mycket och det ska vara ett exakt hundratal) sen satte jag mig på cykeln och brände bort 350 kalorier så när är jag fit for fight..haha not! Jag fattar bara inte hur jag orkar träna så här länge, det är helt sjukt, jag har aldrig tränat så här mycket i hela mitt liv, och jag är fan stolt. Dock går det sämre med kosten, har så svårt att hålla mig borta från det jag inte bör äta när jag tränar. Då går jag liksom plus minus noll och det är ju meningslöst :p..men till sommaren då jävlar ska jag vara snyggast på beachen..kan ju alltid drömma. Fast det är ju mitt mål att ha den kroppen jag alltid drömt om! Jag kan få den bara jag jobbar hårt och ser framåt så går allt!!

Ja och nu sitter jag här, helt otroligt att jag har tid att blogga mitt i veckan..är nog för att Emil inte är hemma. Vart är han? Har ingen aning, han var med Tobbe tidigare när jag ringde och så skulle dom åka hit men vettetusan var dom tog vägen, ska nog ta och ringa börjar bli lite orolig faktiskt, finns så mycke hemska människor här så man vet aldrig vad som kan hända mitt va de är så kommer en dåre springandes och skjuter hej vilt runt omkring folk..tänk vilka dårar.

Har städat lite i alla fall, även fast de är skit överallt i och med stambytet så ser det lite bättre ut nu när jag har plockat lite varstans och diskat =). Är lite hungrig..men borde inte äta nu..fast en morot kan jag naffsa i mig såklart så nu ska jag gå ut och skala den..har ju inge vatten inne så måste gå ut genom dörren för att göra de.

Oj vilket långt inlägg det blev, ska avrunda nu och läsa lite på aftonbladet. Ha det så bra allesammans! =) Puss

Juste sängen kommer på fredag istället, och nu har jag gett dom båda mina nummer så nu lär vi ju inte missa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0