Vamos a la playa!

Tjohej fredag idag, och det ska bli så grymt skönt med helg ;D. Idag har jag varit ledig så dagen har jag spenderat först på gymmet i två timmar, körde nästan bara kondition idag och underarmar. Hade ingen muskelgrupp kvar att träna så de fick bli så. Efter gymmet gick jag och handlade mat till ikväll, ska göra tacos och det ska bli så sjukt gott ! Ska ha kyckling istället för köttfärs, det kan ju alltid vara bra med variation =). Hoppas dom ringer om sängen snart så man kan få åka till högdalen och köpa lösnaglar :p.. var längesen jag hade de nu så tycker att de är på tiden. Mina naglar är så sämst, och går sönder hela tiden även fast jag använder nagelförstärkare å allt men ändå funkar de icket. Vill ju ha fina naglar också, men det är inte värt att gå och fixa riktiga, fasen de kostar ju typ 600-800:- ! Så att lägga på dom själv får allt duga :). Ska på jysk och kika på lite grejjer också, kanske gardiner? Men vet inte om dom har några fina :p..

Ikväll händer det inget speciellt, ska bara äta middag och mysa framför någon bra film =). Ska nog inte äta nå godis lr onyttigheter i alla fall..men det är frestande. Får se hur sugen jag är på de efter tacosen annars så äter jag morötter :P. Måste skärpa mig det är så onödigt att äta flott, får ju bara ångest efteråt, vad är de för mening?

Ha en bra fredag =)! Puss / Edwiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0