morning people

Vädret idag är helt okej, det är varmt. Men lite halvmulet. Det duger gott och väl, fast det hade ju å andra sidan inte skadat med strålande sol, klarblå himmel och LEDIGHET. Men man måste ju jobba också :). Kom senare idag då jag kom på att jag glömt stänga av plattången och fick då vända. Men vad gjorde det, har ju ändå gjort klart allt för dagen. Så planerna idag är att glida runt och inte göra någonting alls! haha, ovanligt. Det är skööönt. Igår efter jobbet åkte jag hem, packade min väska och åkte till Mia på Stora Essingen. Vi gick och handlade lite youghurt&mackor och satte oss sen vid vattnet för att äta. Gick ner till bryggan och tänkte bada, men det var alldeles för kallt så jag hoppade över de. Men Mia, hoppade i som den galning hon är :). Tog lite fina foton som jag hoppas Mia skickar till mig så lägger jag in dom här snart. Hade i alla fall jättetrevlig :). Åkte hem runt åtta till baby, såg Terminator:The Sarah Connor chronicles och sen var det dags för sängen. Idag SKA jag träna haha, fan vad lat jag har blivit. Men jag har inte riktigt någon som helst lust att träna när det är fint väder och man kan vara ute. Fast idag så måste jag, känner verkligen att det behövs. Tror jag kommer var piggare efter det. ååh, jag vill köpa ett hus på Stora Essingen! Det är så fint där. Men det kostar en väldans massa pengar så det blir väl om 100 år! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0