morning.

då har man precis stigit upp. Sitter här och funderar på vad man ska hitta på idag..Emil jobbar så jag måste komma på något funny och göra. Ska kolla med nå folk om det är någon som vill komma med och bada :). Det är varmt som fan ute idag med!

Men först ska jag äta frulle, sen byta om och sedan promenera tíll gymmet för ett styrkepass! sen promenad hem..efter det får jag se vad som sker. Igår var jag på grönan efter jobbet med Mia, Anna&Rickard..jag tror jag börjar bli gammal! Är inte som ett barn längre och tycker ALLT är kul. Var chockad över hur det var när jag åkte, det var inte SÅ kul. Shit, jag börjar fan bli gammal. OH my GOD. Aja, det var i alla fall skoj, vi satt och drack öl när vi kom in. Sen köpte vi åkband och åkte dom bästa karusellerna. Åkte den nya karusellen Insane också. Den var ASläskig, men rolig! but, av någon konstig anledning fick jag skit ont i mitt ansikte efter åkturen. Men det gick över sen som tur var..

aja ska gå och göra mig en ordentlig frukost och sen ta mig till gymmet! Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0