mulet :(

Hej hej, är på jobbet just nu och har lite tråkigt så jag tänkte passa på att blogga. Förmiddagen har gått fort vilket är väldigt bra, jag är spyless på att jobba. Vill ha något annat att göra..men det går åt fanders med mina planer. Men det är bara mig själv jag har att skylla på. Dagar bara går..jag måste fan ta tag i detta. Imorgon är det som tur fredag, jag ska ha en superrolig helg&bara glömma bort allt jobb som kommer nästa vecka. Det suger verkligen..Idag efter jobbet ska jag möta upp Mia och sedan ska vi möta upp lite Kiruna folk som kom ner idag tror jag? Hinner nog inte hänga så länge med dom då jag har tvättid klockan sju. Har jättemycket att tvätta, så tre timmar kommer deffentivit inte räcka. Men så är det när man inte har egen maskin och grejor hemma. Tänk så skönt det hade varit! Man hade sluppit springa upp och ner, passa tider osv. I alla fall..Imorgon är det utgång som gäller. Förkrök hos oss med lite folk och sen utgång! Jag ser verkligen fram emot att festa, haha för det var ju inte alls längesen man gjorde de! Men det är sommar och då vill jag passa på att ha så roligt som möjligt. Löning imorgon också, ska bli skönt som bara den. Är inte pank, men mer pengar i fickan är alltid bra att ha. annars då..det händer inte så värst mycket. Dagarna rullar på med jobb, träningen har jag tyvärr inte gett så mycket tid åt på senaste tiden men jag orkar inte just nu. Vill bara leva och ha skoj. Jag tränar när det känns bra igen. Då och då får duga för tillfället :). har förövrigt fortfarande träningsvärk sen i måndags när jag körde mage&bröst. Fast det börjar gå över nu som tur är. äsch jag ska gå och glo. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0