riktigt roligt..

Jag har haft en otroligt rolig helg. Med mycket fest&skratt, det behövdes. Fast jag är ändå lika less på måndagar som alltid. Vill inte jobba, vill leva livet och umgås. Försöker finna lite glädje i arbetet, men det går fan inte! But, I will try. Det kommer ju inte bli bättre bara för att jag går omkring och gruvar mig hela tiden. Tror jag måste ta tag i träningen igen, det måste ju göra mig gladare. Ska i alla fall kolla på lite utbildningar man kan gå. Jag orkar inte vänta tills jag sparat ihop 50 000 det kommer inte funka. Men jag ska börja nu.. nåväl nu är rasten slut, arbetet kallar! efter jobbet ska jag möta upp mamma, Robin&André, tror vi ska käka och umgås. Jag är hungrig.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0