usch och blä

Jahapp då är det bara några få dagar kvar. Känns hemskt. Att fyra veckor har gått så här fort, det fattar jag faktiskt inte. Men det är väl något man egentligen borde vara van vid. Åren bara rinner iväg, man hinner ju knappt med. Igår lämnade vi kalix med all packning. Anlände till Luleå vid åtta-tiden. Surrade på med mamma, hyrde film med lillebror. Tror den hette Drillbit Taylor, helt okej. Fick skratta mycket ialla fall för att det var en komedi. Kändes verkligen som att det behövdes. Idag har vi vaknat efter tolv någon gång, duschat, gjort mig i ordning och ätit frukost. Sen kom Viktor och hämtade upp mig och Emil. Vi åkte in till stan, gick runt och gjorde typ inget. Emil lämnade in nå spel som var i vägen. Sen åkte vi till Willys för att dom skulle köpa lite saker. Därefter mötte jag upp mamma i stan för att hjälpa henne att hitta ett halsband till lördag då hon ska på bröllop. (jag ska inte med för att jag inte känner människorna som ska gifta sig) Vi hittade i alla fall ett till slut på Glitter, och självklart köpte jag med mig något. Ett armband.

åh alltså jag har ingen lust att skriva. ska gå och byta om istället. Mamma och jag ska ut och promenera.
Imorrn ska jag festa med Lisa&Thess. Lördag är det förfest här, med bastu grillning därefter Boden och Western Farm. Ska bli riktigt kul att göra något innan vi åker hem på söndag...gud vad det känns tråkigt! Men skönt..vil träna.

hej så länge!


gud så små vi var. 16 respektive 17. och kära! Hade hunnit vara tillsammans ett par månader! :)
Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0