är det måndag?

Ja det är det och det känns som fredag! Jag är på otroligt bra humör, och solen skiner. Kan ju bero på det och att jag snart får semester. Det är ju helt underbart. Dagen har gått hyffsat bra och jag är pigg..förhoppningsvis får vi sluta tidigare idag bara vi jobbar snabbt och blir klart med allt som vi ska göra så får vi gå hem. Efter jobbet måste jag till banken och hämta ut pengar, sen ska jag köpa grejor till imorgon. För imorgon firar jag och baby tre år tillsammans. och vi är fortfarande lika kära. Jag ÄLSKAR dig EMIL ! Vi ska laga en god tre-rättersmiddag tillsammans, mysa och fira att vi älskar älskar varandra ;). Fast jag har bara ett litet problem, jag vet inte vad jag ska köpa i present. En present vet jag, fast det tänker jag inte nämna i bloggen men den riktiga presenten ska jag försöka lösa inne i stan efter jobbet.

äsch nu börjar vi bitches. Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, ja det hoppas jag med ;) midsommar?

2009-06-08 @ 17:02:13
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0