Godkväll!

Sitter här i min ensamhet och drömmer mig bort..nej men jag sitter och kollar efter sista minuten till Sunny Beach. Men det finns fan inte någon resa som ligger under 3000. Jag vill ha ett flyg tur&retur en vecka, resten går ju att fixa när man kommer ner. Lr så bokar man bara ett billigt hotell innan man åker. Men suck, det är svindyrt! Kanske för att det är världens pissommar så ingen vill stanna i detta eländiga svenska land. Jag förstår dom. Får i alla fall hoppas på att det fina vädret kommer snart, för inte är det väl såhär man vill ha sin semester? Näpp, kom igen vädret. Ryck upp dig! Det är faktiskt sommar..vi svenskar skulle behöva få lite färg. Dessutom så springer snart halva svenska folket på solarium, och hur bra är det på en skala? Nä tacka vettja utomhus solen, den är fin den. BARA DEN VISAR SIG NÅGON FÖRBANNAD GÅNG!!!

lite less :P..ska snart och hämta Emil från David. Sen ska vi mysa och se någon film typ :P.

natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0