grått och tråkigt.

Idag firar jag och Emil tre år tillsammans, tänk er TRE ÅR!! Jag är fortfarande lika kär, och älskar honom över allt annat =). Är lyckligast i hela världen så länge jag har dig Emil!

jobbet då; dagen har gått piss piss och ännu mer piss, har ingen matlust dessutom så eftermiddagen kommer gå ännu sämre för att jag åt lite. Men jag är så less, trött på att jobba och ser otroligt mycket fram emot att får semester på fredag. Det kan fan inte bli bättre att få slippa jobbet en hel månad. Kan inte komma ihåg hur mycket jag skrivit om min semester men jag är så trött, därför måste jag påminna mig själv hela tiden genom att skriva ner det att snart är tiden framme för lugn och ro och då mår jag bättre =). Efter jobbet idag ska jag och köpa en vit ros, bara för att vara lite udda eftersom alla andra köper röda. Tycker dessutom att vita är finare sådeså. En stoooor ska det bli, fast jag är rätt pank så det får en kosta för mycket. Den riktiga presenten kommer senare... men den bästa får han ikväll. Ojoj, jag är så excited över kvällen så jag dör!! ;) Ni skulle bara veta vilka planer jag har, mohaha! och dom som vet vad jag ska göra, ni förstår nog mig ;)..hihi. Var och handlade mat tillsammans igår efter gymmet också, är mycket mysigare att äta ihop hemma och laga maten tillsammans, det blir som mer 'privacy' och man kan göra i princip vad man vill hemma i soffan. Mysa och pussas, det vill man ju inte direkt göra offentligt, om ni förstår. På menyn står det skagentoast till förrätt (vi båda ääälskar det så det passar bra!), till huvudrätt ska vi göra något gott kött, sourcream&onion klyftpotatis, beasås och persiljesmör och till efterrätt ska vi göra något som jag inte komma ihåg vad det heter, innehåller typ glass, bär och marräng i ugnen typ. Mums vad gott det ska bli! baby jag älskar dig <3, vi är helt klart gjorda för varann. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Nu snart börjar vi och jag orkar inte!!!! kan det inte bara bli kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Denise

baby jag lovar att jag ska vara frisk så vi kan pussas ;)

2009-06-09 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0