helt underbart.

kvällen igår tillbringade vi självklart tillsammans, det var helt perfekt. jag älskar dig.

Nu har vi rast på jobbet, skönt att det snart är lunch för jag åt bara en halv måltidsbar till lunch då jag inte alls var sugen på att dricka min mealpro.. har lessnat på den. Första klunken var en underbar smak av  jordgubbsmilkshake, men efter ett tag avtog den goda smaken och gick över till en besk smak av spya! Så jag ska ta och beställa en ny när jag är hos mammsen. Har varit så otroligt onyttig den senaste tiden, börjar få en mage igen. Gosh, jag var ju så vältränad. Men klart att det blivit så pågrund av att jag festat så mycket på senare tid att man inte kunnat träna och så fort det blivit så, ja då har man ju börjat äta allt mer onyttigt för att jag är jättetrött när jag inte får träna. Men jag måste ta tag i detta så fort som möjligt! Det är ju sommar snart, Sunny Beach och allt. Jag vill se bra ut på beachen :).

Dagen har börjat sådär. Försov mig igen. För vanlighetensskull. Men snart får jag sova precis hur länge jag vill, three more days to survive this hell ;). YES YES! Annars då..ja efter jobbet åker jag direkt till gymmet. Ska bli otroligt skönt att få träna, jag längtar verkligen tills ikväll. Ska försöka slänga in lite kondition också, men jag ska iväg till Nathalie efter gymmet för vi ska promenera så hinns de inte på gymmet tar jag ju igen med en promenad i alla fall. Idag ska jag nog köra ben, kommer inte ihåg sist jag körde de så jag lär ha en horribel träningsvärk imorgon men den värsta kommer på fredag..det ser jag inte fram emot!

alla sitter i köket och äter paj med vaniljsås. jag måste hålla mig borta, vilket jag har gjort. Varför ska man vara onyttig och bli fet, när man kan vara nyttig och hålla formen? :)

Nu börjar vi igen, ska kika in på facebook en snabbis bara Puss&Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0