lillördag!

Ja då var man igång igen, vi ska ut ikväll och jag säger då det att jag har hamnat i  en 'alkoholperiod' . Haha, men jag har semester så vad gör det? Dessutom så skadar det inte att unna sig nu vid midsommartider heller ;). Å andra sidan är det ju full rulle med partaj i helgen men äsch jag tar igen mig...dock så saknar jag ju gymmet men det får jag ta tag i från och med nästa vecka. Känner bara att när jag har semester orkar jag fan inte tänka på snygg kropp hit och dit för jag vill bara glida på en räkmacka hela dagarna när jag slipper jobba, inte tänka på ett dugg =). fast att skita i allt går ju inte då kommer det ta sån nedrans tid att komma tillbaka till alla rutinerna !

har precis tagit mig ett glas vin, sitter här själv och glor för att Emil är och bastar hos David med honom och Viktor, jag ides inte åka dit för att jag duschade i morse så det kändes jobbigt =p...dessutom kan det vara kul för honom att umgås med dom själv också! måste slå igång lite musik innan mamma ska köra mig dit, dom börjar väl bli klara snart förhoppningsvis ! Jag är då redo...

justja musik var det.. puss&kram. Hoppas ni får en UUUUUNDERBAR kväll !! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0