OMG!

good morning, today I woke up at seven a clock and I was very tired. I just wanted to go back to sleep, but work was calling so it was just for me to jump out of bed! haha, jag orkar fan inte skriva på engelska. man måste tänka så mycket..back to swedish!

ja som sagt jag var trött i morse och hade hellre legat kvar men det kunde jag ju inte. Vädret var sämre än sämst så det gjorde ju inte saken bättre, har på mig tråkiga kläder idag för att jag inte orkade klä upp mig när vädret är dåligt. Man orkar liksom inte ! Är på hyffsat bra humör idag också så det är lugnt. Har gått lite segt på morgonen men det går väl bättre mot lunchen och efteråt i alla fall =). Måste börja se positivt på det, jag vet ju att jag kan. Det är inte mig det är fel på, utan på kunderna. Tänker man så, går allt bra!

Efter jobbet ska jag möta upp Sebbe i stan för att han skulle byta ut en resväska på åhléns och sen köpa någon hårspray. Jag själv kommer inte köpa något för att jag fortfarande inte har något bankkort så det kan bli lite svårt. Egentligen var det nog ett tecken på att nu måste jag börja spara pengar, har man kortet och går och handlar så blir det bara att man köper massa onödigt. Igår skulle jag ju till banken efter jobbet men som vanligt var tåget försenat så jag hann inte dit. Ska ringa och beställa ett nytt hem till mamma istället för jag har aboslut inte tid att åka till banken !

äsch jag orkar inte skriva mer, pössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0