ööhhhm

jag blir så ARG!

har i alla fall rast nu och jag längtar sjukt mycket hem.. och till gymmet! Har sån extrem lust för att träna för att jag är arg och förbannad. Far åt helvete säger jag bara så arg jag är. Aja det har gått superbra idag på jobbet men nu börjar jag bli trött, fast det kommer nog gå bra i alla fall. Jag längtar till norrland. Det är jävla pissväder idag också så det gör fan inte saken bättre. Men det kanske inte är fint väder där heller. Man skulle vart i skåne nu, där har dom sol i alla fall.

Jag vill utomlands. Ikväll ska vi hämta Sebbe från centralen, han kommer hit någon dag sen åker han ner till Sunny Beach och jobbar. Vi ska åka dit och hälsa på honom och Fors och dom där borta till sommaren och det ska bli sjukt kul! Slippa Sveriges äckliga sommarväder. Igår var det liksom 27+ och idag spöregnar det och är runt 14+..Hur går det till?

GUD, ge mig sol. Och GLÄDJE. Jag vill krypa ner i Emils famn och gråta!!


JAG ÄLSKAR DIG RARING!! <3 Du gör min dag :). My love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0