Aj!

hej hej kom just från jobbet, och under eftermiddagen har jag haft så sjukt ont i ryggen. Det värker i ryggslutet som bara den och jag känner att nu borde jag söka ett nytt jobb. Att sitta hela dagarna gör saken bara värre. Fast i och för sig så kanske det beror på att jag hade högklackat på mig idag, har inte använt det på hur länge som helst så det kan ju vara därför. Nåväl, det går säkert över snart :p..kunde knappt sitta still på tåget, dom måste trott att jag var lite skum när jag satt och vred och vände på mig hela tiden.

Dagen började rätt segt, började med ett nytt projekt idag. Tyckte väl det var sådär till en början, men mot slutet av dagen fick jag ändå ett hyffsat resultat. Tror det kommer gå bättre imorrn när vi får testa det andra materialet :). Ikväll är det gymmet som gäller och det är vad som kommer stå på schemat för resten av veckan. Missade ju nästan hela förra veckan så måste ta igen det. Idag vet jag inte alls vad jag ska träna, tror det blir axlar och nacke, möjligtvis att jag slänger in lite kondition också..cykla går ju alltid hem :P. Sen ska vi hem, laga middag och se film I think :).

Idag började jag med GI-metoden, inge potatis, ris lr pasta till lunchen. Höll på med det förr förra sommaren och då rasade jag i vikt. Även fast jag drack, åt chips och godis så gick jag ner 5 kg fett på en månad :). Måste börja deffa inför egypten så bilderna blir bra. Haha! :P Jag var ju så smal!!! Åh det ska jag bli igen. Efter träningen kan jag äta vad jag vill, även pasta då det inte lagras till fett utan blir antingen muskler lr så skiter man ut det. hoho.

Justja, pajen igår vart så sjukt god! Godaste jag någonsin ätit, det gick bra att vispa äggen för hand då äggvitan blev så pårös som den skulle bli.

Tror inte jag har nå mer att skriva, ska ringa Emil och kolla vart han är :). Sen ska jag äta något och sen drar jag och gymmar!

Puss.

Kommentarer
Postat av: xxx

chips = potatis?

2009-03-03 @ 15:25:51
Postat av: aida

måste också köra på den där gi metoden, men det är ju så fucking svårt att hålla sig, iallfall för mig =)

2009-03-04 @ 17:56:45
URL: http://aidarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0