Boom Boom POW!

När jag var påväg hem från jobbet tidigare så såg jag en tjej sitta snett mittemot mig, hon var väl runt 20-25 år. Hennes armar var täckta med ärr och jag kan tänka en enda tanke när jag ser det. Hur kan man ens vilja skada sig själv på det viset? överhuvudtaget. Ta istället reda på hur du kan komma runt den deprissionen, att man är deprimerad och skär sig själv för att man tror att det blir bättre. Det är ingen ursäkt, tycker bara att det är så förbannat svagt. Folk som gör så, och tyvärr väldigt vanligt nuförtiden är bara ett bevis på hur svag man är. No offense, men ta för gudsskull hand om dig själv. Livet är inte menat till att man ska skada sig själv. Vi har inte flera liv, ta hand om det enda livet du har istället! Tycker bara att det är så tragiskt..tyvärr så fattar jag inte det där. Men ni som mot förmodan på något konstigt sätt förstår varför. Hallå! Jag
säger bara, det är svagt. Så svagt. Skär för fan inte sönder er själva. Jag tycker inte synd om er som gör det. Verkligen inte. Ni själva orsakar det. Och så mycket mer smärta än ni bär på.

Onödigt, omänskligt, ofattbart.

Nu ska jag åka till gymmet. Tänk på detta :). Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta skadar folk sig eftersom dem vill överföra smärtan dem känner inuti sig till något annat, dvs skära sig. Är inte för att dem tycker synd om sig själva, är för att dem lider och vill känna någon annan smärta.

2009-03-31 @ 18:22:51
Postat av: Anonym

håller med dig!

2009-04-01 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0