Flirt with the music!

Har precis kommit hem från jobbet, var en sväng förbi Clas Ohlsson i stan och köpte mig en badrums 'trolley' :p. Ska ha mina grejer där, så det ser någorlunda fint ut. Just nu ligger allt i en stor plastlåda..gjorde mig en fralla nyss och det var underbart gott. För jag var så hungrig! Ska snart gå ner till tvättstugan och boka tid, bara det finns någon..måste verkligen tvätta. Om jag nu får en tvättid så ska jag under tiden städa. Emils mor kommer nämligen idag och hans far och broder kommer imorrn kväll. Så det kan ju inte se ut hur som helst, dom har för det första aldrig varit här och därför måste man ju ge dom ett bra första intryck :P. haha.

Ska käka upp den här eländiga mackan och sen kila ner.. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0