FREDAG!!!!

Morning everybody. Har vaknat för ett tag sen och hunnit klä på mina träningskläder samt kokat havregrynsgröt och till det har jag kanel :p. Hyffsat gott men jag hade ingen mjölk hemma så det blev lite torrt. Ska iväg och träna på en stund, känner hur seg jag blivit av att inte ha tränat igår så idag insåg jag att gymmet måste tas tag i idag! Eftersom det inte blir någon träning på söndag då jag kommer ligga bakis hela dan..

Igårkväll klickade jag hem dessa godingar:



Diamond SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMCL SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Mysterious Bikini  Set SEK 278, Wonderland - NELLY.COM

Hoppas allt passar :P.. ska göra mig färdig nu och åka mot gymmet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0