God morgon!

har vaknat för en stund sen, har funderingar på om man kanske skulle ta och äta något men jag orkar inte göra något! Fast havregrynsgröt går snabbt..ja jag får se vad som sker. Har i alla fall planer på att åka in till stan om någon timma, måste bara duscha och göra mig i ordning. Ska på åhléns och köpa en pincett och lite smink..sen ska jag lämna tillbaka mina jeansleggins, dom var på tok förstora efter ett tag, lr alltså det ena paret som jag köpte samtidigt dom här har jag inte använt. Hade velat träna idag men det hinner jag nog inte, känns också lite onödigt med tanke på att jag ska dricka ikväll ändå. Hoppas det bli skoj i alla fall, ser inte fram emot att vara odräglig och bakis på söndag..men jag får väl dricka måttligt med alkohol helt enkelt.

äsch, nu ska jag göra gröt och sen duscha. Ha en bra dag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0