I'm still tired..

Godmorgon! Vaknade för en timma sen ungefär, har ätit lite havregrynsgröt, men var inte sugen så åt knappt hälften. Mina planer innan jobbet idag var ju att jag skulle träna, men så blev det inte. Kom på att jag aldrig kommer hinna hem, duscha och göra mig nå mat på 50 minuter. Helt omöjligt om jag inte ska stressa vill säga. Så jag insåg att det inte är lönt att stressa, för jag behöver verkligen ta det lugnt, stressar alltid och det är inte bra för man kan ju få en massa skit med tiden. Därför har jag nyss diskat och ska väl snart hoppa in duschen, kanske tar ett snabbt bad för det hade varit skönt att mjukna upp musklerna litegrann. Känns bara jävligt surt att jag inte får träna idag..såg fram emot att köra ett morgonpass. Även fast jag hade stigit upp tidigare skulle det inte spelat någon roll då dom ändå inte öppnade förrän 10.00 idag. Suck suck...

En till sak som känns riktigt jobbig idag är att jag måste gå till jobbet. Har ångest över att jag inte kommer vara hemma förrän tio ikväll. Då är jag trött och kommer däcka direkt jag kommer in genom dörren. Gaaaah! hatar att jobba.

Aja, ska väl rulla till toan och sen göra något vettigt av mig själv. Ha en bra dag! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0