inge mat..

...har vi hemma. Eller mat har vi men jag orkar inte laga nå, ska laga kyckling och ris ikväll tills Emil kommer hem så jag känner att vafan ska jag äta två ggr när man ska festa ikväll och bli fet av det. Haha, jag är lite konstig men jag orkar verkligen inte göra mat. Dessutom måste jag åka till stan, fan vad jobbigt. Men min pincettjävel är borta, och den var så bra! Mina ögonbryn ser ut som jag vet inte vad, så jag måste dit. jobbigt..någon som har lust att åka och köpa en åt mig istället? Säkerligen inte ;). Sånt får man ju göra själv. Jag har knappt nå dricka till ikväll, ååh vad jobbigt. Allt är jobbigt.

har i alla fall duschat och sminkat hälften av mig, håret är halvgjort och jag känner att sen när man ska bestämma vad man ska ha på sig bara för stan kommer ta en evighet när man heter Evin. Suck. Jag vill gå och sova igen. Men jag borde plugga också. Jag borde mycket idag. Men har ingen ork.

Nåväl ska gå och lägga mig i sängen och läsa tror jag en stund i alla fall. Läser ännu Jenna Jameson's bok och den är så bra! Blir på bra humör när jag läser den, så efter en stund kanske jag är på bättre humör. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0