Jag saknar dig!

Då var helgen snart slut. Dagen har gått på tok för fort men ändå bra, för snart får jag vara med Emil igen, saknar ju dig :). Här klagar jag medans andra får vara utan sina pojkar i veckor..men jag är ju kär så sakna får man alltid göra. Det gör man ju alltid när man är utan varann. För det mesta i alla fall. Längtar efter din närhet och dina underbara ögon ;)!! hihi

Har sett My best friends girl och den var helt okej :). Började se en annan film men den sög så jag slängde den i papperskorgen :P. Tänkte sitta och glo på nätet en stund tills Emil kommer hem! Kan inte komma på något mer att skriva nu faktiskt. Är trött och törstig så jag ska gå till köket och hämta ett glas vatten..de blev inga muffins idag heller. Tror jag har sagt att jag ska baka dom i tre veckor nu haha, fan vad jag är bra på att skjuta upp saker!! Aja, bättre de, hade säkert bara tryckt i mig dom tills jag spydde.

Lyssnar på en massa bra musik. Det har kommit ut massor med bra musik som jag självfallet lagt in i min mp3, det bästa med mp3n är att ha ny musik som man får lyssna på påväg till jobbet och på gymmet. Tycker bland annat om Britney's nya 'If you seek Amy' , Keri hilson feat Timbaland-Return the favor och jag älskar Flo rida's 'Right round' ;D

Allt för mig god kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0