kanelbullar&chips!

Kom nyss från ica/mat dax och på ica hittade jag estrella chips för en tia och då kunde jag verkligen inte låta bli att köpa en påse sourcream&onion och lättsaltade till Emil eftersom han älskar de ;). På matdax köpte jag kanelbullar som jag älskar hihi, låter som värsta fettot men jag har fan knappt ätit något idag. Och nu när jag ändå varit så onyttig är det lika bra att äta lite till. Haha!! Ska i alla fall bli sjukt gott.

Regningt och ruggigt var det ute. Mörkt och kallt ville bara hem :P..men nu är jag ju hemma igen så det är skönt. Funderar på om jag kanske ska hoppa in i duschen så man piggnar till lite och känner sig lite fräschare än vad jag gör just nu. Så kan jag sen mysa ner mig i soffan nyduschad med mina bullar och chipsskålen och till det ett glas med cola. Åååh...



Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0