Lunch

hallå hallå, förmiddagen har gått snabbt på jobbet och det är så skönt att det snart är helg! Har nyss ätit och är sådär lagomt mätt men man skulle säkert kunna trycka i sig en massa mer mat. Men ska man bli smal så är det bara att hålla sig till en lagom mängd. Börjar igen kvart i så ska väl bara sitta och ta det lugnt tills dess.

Gymmet igår gick sämst då jag var helt död efter gårdagens jobb. Kunde knappt ta i, men jag är i alla fall nöjd med att jag ens tog mig till gymmet. Ikväll blir det såklart gymmet igen efter jobbet, och förhoppningsvis så är jag piggare än igår. Idag får jag se vad jag ska träna, men konditionen måste jag planera in idag på något sätt då jag inte hann med det igår.

Nu ska jag sluta skriva och återgå till något annat :).

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0