Lyckat !

Söndag idag och helgen har gått alldeles för fort..fan att det är måndag imorrn och får vänta ytterliggare 5 dagar innan det är helg igen. Tänkte i alla fall berätta lite om min helg..den blev inte alls som jag hade tänkt men ändå helt klart lyckad! Fredag tog vi det lugnt, tränade och såg film bara :)..vi såg på the boy in striped pyjamas, superbra film men jävligt sorlig! Handlar typ om judarna och så blir dom ihjälgasade..hemskt sorgligt slut men den var annars bra. Så till gårdagen, steg upp runt elva, så jag fick verkligen sova ut igår. Måste säga att det verkligen behövdes, då jag hela veckan gått runt som en zombie. I alla fall då, jag och Emil bestämde oss för att åka till stan för att shoppa litegrann, Emil köpte sig en ny t-shirt och jag köpte en muffinsform som jag ska använda idag ;). Vi var i alla fall i stan i säkert 5 timmar, väntade på Henka som skulle hämta upp oss för att sen åka hemåt. Innan vi åkte hem körde vi förbi affären och handlade lite nödvändigheter och sen direkt hem för att snabbt duscha och göra mig i ordning. Festade nämligen igår..igen! Så Idag är jag extremt bakis och helt slut. Nåväl jag var och hämtade Nathalie i Västerhaninge och sen när vi kom hit så började vi dricka och så kikade vi på om jag hade något hon kunde låna och ha på sig...

crap jag måste ner till tvättstugan nu berättar mer sen om helgen :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0