my life would suck without you..

Emil är den bästa vännen jag har, min älskling och jag är så glad över att du finns. Men just nu saknar jag dig. Det är tomt, och jag blir deppig över att vara ensam. särskilt utan dig. De suger verkligen. Inte för att det är så länge tills du kommer hem. Men jag är på depphumör, och direkt när du inte är här blir det värre.

Jag saknar mina vänner som en gång var mina bästa. Alla skratt, allt skoj vi gjorde ihop, det är det jag saknar allra mest. Jag har försökt hålla kontakten, men varför ska jag hela tiden hänga efter som ett jävla as? Aldrig. Men om dom ni håller närmre nu är viktigare så visst. Fine for me. Egentligen inte. Cause, I really miss it. Det är hårt att inse hur vi sakta men säkert glidit ifrån varann. Kommer ni ihåg hur kul vi hade? Och att vi sa att vi aldrig någonsin ska tappa kontaken? Men vad hände, jo vi gjorde det i alla fall. Vi människor säger mycket. Men fuck it, allt är bara lögn. I alla fall det mesta när det gäller sånt. Jag kan inte hålla med om att 'killar kommer killar går, vännerna består' aldrig det ska vara 'vänner kommer vänner går, men pojkvännen består' . Så är det i alla fall i mitt fall, och jag tror nog att många kan hålla med om det.

ska väl byta om nu och göra mig klar. Kanske blir gladare av att gå ute i det härliga vårvädret. Puss.

Kommentarer
Postat av: maddiis

Saknar dig visst vännen, men jag hinner inte med nått känns de som, skolan och när jag väl är hem så är de Magnus och familjen... de är skittråkigt att det blivit såhär,. verkligen :(

2009-03-21 @ 13:39:07
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: Allex

haha, var svinkul att det var du

;D

2009-03-21 @ 15:40:07
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: carro

Miss You 2. Det är tråkigt att vi som "glidit" i från varandra.. Inget som man vill. Riktigt tråkigt :/

2009-03-21 @ 17:16:39
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0