not hungry..

Då var klockan snart tio och jag har ännu inte ätit middag. Tror ändå inte att jag är hungrig, men borde nog äta i alla fall. Ska ialla fall berätta lite om min dag. Förmiddagen gick ju snabbt, och eftermiddagen som vanligt var horribel. Ville bara hem! Tobbe ringde också när jag satt på jobbet och berättade för mig att han skulle ha lite fika hemma då det är hans födelsedag idag. Så crap! Jag kunde ju inte säga nej, känns lite otrevligt att inte äta då man blir bjuden..dock kanske jag hade kunnat låta bli hälften av allt jag åt. Men men sånt är livet. Har i alla fall varit och tränat, brände bort alla kalorier som planerat men då stoppade jag i mig en massa äckel istället, så jag gick plus, minus, noll!

Men nu kom älskling hem så ska mysa med han och kanske äta något. Sen blir det sängen för imorrn ska jag ju upp tidigt och jobba.. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0