Oh I'm so proud!

Att klockan har hunnit bli så här mycket är ju helt sjukt :p..snart måste man ju sova. Har sett the house bunny för en liten stund sen, den var helt okej men den var lite smått löjlig dock. Nåmen, blåsta bimbos typ, hehe men det var skojjig ;)!

Duschade av mig nyss, insåg att håret inte behövdes tvättas då jag ändå ska träna imorrn med så då är det onödigt. Känner mig ändå fräsch..sitter och väntar på att Emil ska komma hem, längtar ju efter dig baby! När han kommer ska vi bara mysa, får se om jag orkar se en till film. Är tveksam, mina ögon är trötta efter denna lååånga vecka! Så jag får helt enkelt se :).

Måste bara påpeka hur duktig jag har varit denna vecka. Jag har inte ätit en enda godbit sen i söndags, och även idag har jag hållit mig borta från alla söta små saker. Så jag är vädligt stolt över mig själv, särsklit med tanke på hur mycket gott vi har. Chips, Godis, Choklad, chilinötter (favorit) och jordnötter + att vi har glass! Förstår ni hur duktigt det är? :D Ska sluta skryta men det är bra för att vara mig, gottegrisarna gottegris !

Nu ska jag invänta darling och bara ta det lugnt :). Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0