Ohja!

Då har man bytt om och är helt klar, eller nästan..kom på att jag måste ladda mp3n så man har musik till gymmet också. Därför kan jag blogga en gång till innan jag drar. Kan i alla fall berätta vad jag ska göra efter gymmet. Jag ska hem, och duscha, sen ska jag göra mat och äta medans jag ser på 90210 därefter kanske jag ska åka till mat dax och köpa ingredienser för jag tänkte nämligen göra muffins. Annars har jag inga planer, ska kolla om Nathalie har lust att gå på bio eller något liknande. Annars ska jag nog sitta hemma hela kvällen och bara ta det lugnt :) Emil jobbar ju idag med till nio å det är blää..

Nu ska jag packa färdigt väskan och dra mig till gymmet. Tjaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0