part 2..

Då har jag hunnit vara två svängar nere i tvättstugan och även städat här hemma. Såg ju ut som att al-qaida hade varit här och bombat öl på oss. haha otroligt roande. Nåväl till helgen igen då..efter att vi hade hittat allt som Nathalie skulle låna av mig så satte vi oss ner och körde ölspelet och som vanligt när vi spelar det så blir jag kanske lite för full. Hade planerat att endast dricka vin men ändå så drack jag sprit, öl och shots..som kanske inte satt så fint i magen då jag mådde skit senare på kvällen. Ja men som man säger där spriten går in går vettet ut. Vid tolv så insåg vi att man kanske borde åka någonstans, så vi gick ner till tunnelbanan och åkte till Gamla stan, men när vi väl var där mådde jag extremt dåligt och var tvungen att vända om och åka hem igen. Men tur var ju det, dom skulle lura oss till ett ställe som heter 'sjätte tunan' och fyfan det är ju en medeltida 'krog' där dom serverar mjöd och har på sig forntida kläder. Fyfan säger jag. Jävla tur att vi inte gick dit..hade skämts om vi varit där. Så det var ödet att jag skulle bli så dålig helt enkelt ;). i alla fall så blev kvällen rätt kort, men hade ändå hyffsat kul dock kanske det var lite onödigt att dricka igår, men vafan Henka kom ju och hälsade på så då blev det bara så. Och jo juste, när vi var på väg hem och satt på tunnelbanan så satte jag mig på ett säte, och plötsligt stack det till i stjärten, jag tänkte vafan är nu detta. Ja då var det nå pucko som hade stoppat in som typ nålar i sätet, vet inte vad det var. Det enda jag vet är att jag fick förbannat ont i skinkorna, och de sjuka var ju att man verkligen såg att någon hade stoppat in något vasst föremål i sätet med mening. Tänka sig vilka knäppisar det finns. Nåväl så det var i alla fall min lördag, idag har vi vaknat runt tio, borde ha sovit längre men det var lika och stiga upp. Har hittils hunnit äta lite, sett Family Guy och sen då tvättat&städat. Ska väl ner igen snart till tvättis, så sen får jag se vad som sker. Måste i alla fall åka och handla för idag ska jag göra Muffins :D!

Nu börjar Emil bli less så nu ska jag lägga ner skrivandet för stunden. Puss!


Lite bilder från igår, mer kommer inom kort på pixbox...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0