Right round

Känner mig som en ny människa efter ett bad och en lång dusch! Ska börja göra mig i ordning för att sen åka mot stan och knata runt i min ensamhet :P. Orkar inte ringa någon heller, då måste man bara vänta på att människan ska bli klar och det orkar jag inte. Tycker det är rätt skönt att gå själv, visserligen är det ju kul att svamla omkring med någon men jag klarar mig! undra vad man ska ha på sig, är fortfarande spyless på allt..så jag ska idag spendera min tid på stan och leta efter 'vardagliga' toppar så jag slipper stå en timme och fundera innan jag kommit på vad jag ska ha på mig!

Näpp har inte tid för det här, hej så länge. btw, jag har skaffat mig en facebook för er som inte vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0