sliten helg

Hej hej jag är halvt levande efter en sliten helg, i lördags var det ju fest. Och det blev kanske lite för hårt festande för min del. Men jag hade riktigt skoj, dock gick bordet sönder och tobbes dator dog. Men annars allmänt så hade vi det trevlig :). Igår låg jag bakis hela dagen, och åt som en flodhäst. Blir illamående bara jag tänker på hur mycket jag stoppade i mig, pizza, chips och en massa onyttigheter. Fast är man bakis så är man :p. Det var tungt att stiga upp i morse då jag fortfarande kände mig bakis och trött, mest av allt hade jag velat ligga kvar i sängen ett tag och mysa med älskling, men jobbade kallade så vad skulle jag ha gjort ! haha. Ska förresten lägga in bilderna från i helgen senare när jag kommer hem, sitter just nu på jobbet lr har rast och slutar om 2 timmar. Längtar, för jag är riktigt sugen på att gymma då jag inte har gjort det sen i fredags, börjar få lite abstinens..

Imorrn ska jag vara ledig då jag ska hjälpa Emils mamma och flytta lite möbler till älsjömässan och sen ska jag på jobbmötet klockan två. Efter det står gymmet på mitt schema och matlagning.

Förresten hade vi ju provet imorse för utblidningen som vi gick förra veckan, antar att vi får veta redan idag hur det gick. Är nervös, hoppas bara att jag klarade det. Orkar inte göra omprov och plugga mer, dock slarvade jag med pluggandet. Kommer bli förvånad om jag klarat det faktiskt, hoppas bara på det.
Mina grejer från Nelly har kommit idag också, men så pank som jag är så får jag vänta med att hämta ut dom till onsdag. Vad gör det, jag ska ju ändå inte använda dom nu ;d.

nåväl nu ska jag loda runt på nätet och sen återgå till mitt arbete 15.00. Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0