Stark!

Hej Hej har kommit från gymmet just och nu håller vi på med maten. Blir typ som köttfärslimpa i ugnen med potatis å lök i formen såklart. Vet ni vad jag insåg när vi var påväg hem och jag hade handlat allt till min paj som jag ska göra efter maten..jag har ingen elvisp!!!!!! :S Fan alltså det kommer ta evigheter innan min maräng blir pårös eftersom jag måste vispa för hand nu. Men men Emil hade någon idé inte vettja, hoppas det blir bra i alla fall :P. Måste köpa mig en elvisp, har som inte behövt någon hittils så har inte blivit av att köpa en bara!

Idag gick det super på gymmet, körde marklyft på 75 kg, och gissa om jag känner mig stark. OH JA!! ;) Tyckte det var tungt men det gick ändå hem. Blev inge sola idag, för att jag har fått nå konstiga pigmentförändringar och jag börjar bli lite orolig över vad det kan vara. Borde nog besöka doktorn, så han/hon får titta på det. Tänk om det är farligt? Ska i alla fall köpa någon brunkräm istället, så jag inte utsätter min hud för någon fara. Vill ju vara brun liksom :P..får helt enkelt vänta med solning till vi kommer till egypten. Nåväl nu ska jag fortsätta med maten för nu har ströbrödet och mjölken svällt klart.

Ikväll ska vi se quarantine, och jag kommer dö. Ni som vet vad det är för film, ni förstår nog vad jag menar. Det är en rysare i alla fall och så är det någon jäkla smitta som går att alla blir helknäppa. Som typ Dawn of the dead..får helt enkelt krypa ner under täcket om det blir för läskigt :P..Eller greppa emils hand :p.. haha

Nåväl nu återgår jag till matlagningen hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0