varför ska man..

...bli sjuk igen? Orkar inte, min hals är tjock och näsan lite halvt snorig. Har en känsla av att jag kommer vara dålig i helgen. Hoppas verkligen inte det, för ikväll blir det ingen träning då jag ska på tjejmiddag hos en barndomskompis. Ska bli riktigt skoj för jag har inte träffat henne på jättelänge, kommer dock inte känna en enda käft förutom Josefine då men det ska nog bli kul i alla fall. Igår var jag och shoppade lite smått och hittade en jättesnygg koralrosa klänning på gina med öppen rygg och ett snygg spänne på ryggen, sen lite annat smått och gott som jag ska lägga in bilder på när jag hinner. Letade även en present åt henne, men jag hittade fan ingenting, det är jättesvårt att köpa present till någon man inte umgås med sådär och dessutom när man inte har träffats på ett tag. Är det någon som kan ge mig något förslag :P? Hon fyller 20 år så något som passar det liksom..

Annars så slutar jag halv fyra idag ska kanske in till stan och leta något till henne och sen hem för att göra mig i ordning. Ska vara hos henne runt sju så vid sex bör jag vara klar för att hinna i tid..tar ett tag att ta sig dit också.
Nu har jag inget mer vettigt att skriva så ska läsa mina vänners bloggar och sen återgå till mitt arbete kvart över..

Ha en bra dag allesammans :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0