What's the point?

Varför vara anonym, om du står för det du säger..visa då vem du är. Det du säger är inte något jag alls kan hålla med om, visst det kanske är så. Men varför ska man orsaka annan smärta, det skadar ju för fan din kropp, du blöder. Vissa förblöder, och det leder till deras död. Det är väl bättre att vara hjärtekrossad än att förblöda till döds?

aja, jag har kommit från gymmet för ett tag sen. Körde ben, mer hann jag inte då jag hade bråttom hem. Har hunnit vara ner till tvättstugan och sattit igång två maskiner. Ska väl ner på ett tag då den är klar. Gjorde mig middag, hade ingen lust till någon 'riktig måltid'. Inge kul att laga mat själv, Emil jobbar till nio så då får jag ändå äta själv. Därför gjorde jag två toast och en god sallad till :). Var så längesen jag åt toast så jag kände att det var dags. Gott var det, måste passa på att göra det när jag väl kan. Får ju bara äta sådant efter gymmet :)

näpp, nu får det vara färdigskrivet. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0